| Sponsored links |
| |
| ||||
|
Hi, ik ben een derdejaars studente sociologie en ik doe een onderzoek naar de individualisering in Nederland. Hiervoor heb ik zo veel mogelijk mensen nodig die een enquete willen invullen, vandaar dat je deze oproep op meerdere fora zult tegenkomen. Mocht je je vervelen en 10 minuutjes willen investeren in het maken van een volledig anonieme enquete, dan maak je mij erg blij! De enquete is te vinden onder de volgende link; http://www.studentenenquete.nl/phpsu...x.php?sid=1175 Alvast heel erg bedankt ! Esther |
| ||||
|
Nou, ik heb behoorlijk gelachen tijdens de enquette! 'Buitenlanders dragen vreemde luchtjes met zich mee' Het is ook meteen een onderzoek naar tolerantie geloof ik! Alleen een beetje jammer dat er geen 'weet niet' categorie bij zit. Succes verder met je BA-thesis! P
__________________ Veni, Vidi, Morti. |
| ||||
|
nickname Josef, ondertekend door Esther Identiteitscrisisje zeker |
| ||||
|
Ik heb wel ff vluchtig gekekn, maar heb d'r momenteel eigenlijk niet zo'n zin in. Misschien morgen of zo (da's geen belofte)
|
| ||||
|
Op de uni kom ik al meer dan genoeg van deze vragenlijstjes tegen. Ik sla deze even over.
__________________ (\__/) (='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your (")_(") signature to help him gain world domination. |
| ||||
|
Done Je hebt geluk, normaal gesproken doe ik aan dit soort dingen nooit mee
__________________ This post is provided to you "as is" with no express or implied warranty for accuracy or accessibility. |
| ||||
|
Nou, mooi dat ik dat belachelijke ding niet afmaak voordat ik daadwerkelijk ga geloven dat ik terug ben in de jaren 50 ofzo
__________________ Als je een appel voor een fles badschuim aanziet, heeft de eetopvoeding gefaald. Als een kleuter, rollend in het zand, grijpt men mij bij de pols. |
| ||||
|
De reacties maken me nogal nieuwsgierig Ik ga 'm invullen maar op dit tijdstip niet meer - wordt morgen ofzo
__________________ (\__/) (='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your (")_(") signature to help him gain world domination. |
| ||||
|
Je bent zeker niet teru in de jaren '50, en dat zou minder kort geleden zijn dan. Maar er zijn mensen die echt geloven in bepaalde stellingen, waar jij het niet mee eens bent. Daar doen we onderzoek naar. En de resultaten kunnen van belang zijn voor Nederland.... Citaat:
|
| Favorieten/bladwijzers |
| Labels |
| individualisering, nedrland, scriptie |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |
| | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Ben op zoek naar en kleine scriptie over informati | makaken | School en Studie | 4 | 9 maart 2003 23:28 |