| Sponsored links |
| |
| ||||
|
ahhaah ik heb het "systeem"gekraakt eng wel dat n n00b als ik dat kan erm...narf ik stuur je n pmmetje (kannie vinden hoe LOL,msn berichtje dan maar) zal maar niet hiet posten hoe lol Laatst gewijzigd door Dottie1975,; 4 mei 2009 om 11:31 |
| ||||
|
Dottie ! jij 1337 h4x0r !
__________________ <mage> what should I give sister for unzipping? <Kevyn> Um. Ten bucks? <mage> no I mean like, WinZip? |
| ||||
| Citaat:
Het mailadres van dottie1975 is eerlijke_vriendin apedingentje hetemail punktje com |
| ||||
| Citaat:
|
| ||||
|
danku danku dus ik gelijk een nieuw wachtwoord opgevraagd , netjes gelijk een emailtje, en klaar ik log in ik wil op n bericht reageren en .... dottie1975, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn: 1. Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te bewerken, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren? 2. Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd. ik wil jou (Narf) n pm sturen,maar helaas ook dat mocht niet ik denk dat dat met dat bugje te maken zou kunnen hebben
__________________ Als mensen in hokjes gestopt moetsen worden,waren ze wel vierkant |
| ||||
| Citaat:
|
| Favorieten/bladwijzers |
| Labels |
| ramp, wachtwoordkwijt |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |
| | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Meer kans op ramp als Bijlmer | niArbAuqA | Actualiteit, Nieuws & Politiek | 0 | 29 oktober 2003 12:07 |
| Toch geld voor nabestaanden DSM-ramp | CMT | Actualiteit, Nieuws & Politiek | 2 | 17 september 2003 15:59 |