Free4all.nl

Sponsored links
Reageren
  #1 (permalink)  
Oud 28 mei 2009, 21:12
cranini's schermafbeelding
Junior Member

Standaard Oneerlijke garagisten

Ik ben enkele weken geleden geschrokken, dat er anno 2009 nog oneerlijke garagisten bestaan in het autowereldje.

Ik rij met een alfa 145 Quadrifoglio ( Italiaanse GTI ) en mijn voorste remschijven zijn aan vervanging toe.
Dus ik een beetje surfen op het net.

Ik vind bij Quadrifoglio te boechout een niet erkende Alfa Romeo herstellingsgarage.
Jaja een zaak genoemd naar mijn alfaatje, nieuwe voorste remschijven van het merk OMP voor maar 150 euro.
Na een telefoontje kan ik ze gaan afhalen voor maar 120 euro, ik dus een gelukkig mens.
Daar gearriveerd bij Quadrifoglio, zag ik dat ze niet echt op een professionele manier werkten(geen CO meters en high tech apparatuur) en dat de werkplaats maar een rommeltje was, de zoon Sven Heirmans was aanwezig na een kennismakingsgesprek, heb ik meerdere malen gevraagd dat deze remschijven toch zeker op mijn Quadrifoglio passen. En Sven drukte mij op het hart dat deze remschijven ZEKER gingen passen.

Thuis aangekomen en enkele dagen later wil ik deze remschijven monteren en haal mijn voorste velgen eraf en wat zie ik , dat mijn originele remschijven circa 5cm in diameter groter zijn.
De schijven die ik aangekocht had en ZEKER gingen passen zijn dus waarschijnlijk WEL van een 1.4/1.6/1.8 TS en van een dieseltje maar NIET van een 2.0 TS Quadrifoglio.
Ik nog altijd niet wetend dat ik te doen had met oneerlijke zakenmensen.
Ik neem onmiddellijk telefonisch contact op met Quadrifoglio te Boechout en kreeg vader Ronny Heirmans aan de lijn en die kwam uit de lucht gevallen “schijven, welke schijven, tja zegt hij dat moet je maar met mijn zoon Sven regelen, bel later nog maar eens terug” .

Toen kreeg ik voor het eerst een flauw vermoeden dat ik opgelicht was.

Enkele dagen later nam ik persoonlijk contact op met Sven en Ronny Heirmans..
Daar aangekomen, vroeg ik om de remschijven terug te nemen zodat ik mijn eurootjes terug had, het ging tenslotte maar om 120 euro en dacht dat ze daar niet moeilijk om zouden doen.
Toen kreeg ik van de zoon Sven te horen op een agressieve manier “gekocht is gekocht en je hebt pech gehad dat de remschijven niet passen.” ik stond aan de grond genageld en dacht dat garagisten dit in deze tijd niet meer konden/durfden doen. Na lang aandringen zouden ze de remschijven terug nemen als ik bij hen andere nieuwe duurdere remschijven (de aangekochte schijven zijn ook nieuw ) aankocht.
Ik vond dit een goed idee maar was wel teleurgesteld. Enkele gegevens achtergelaten gingen ze terug contact met mij opnemen.

Een tweetal weken later heb ik zelf terug contact moeten opnemen met Quadrifoglio Boechout, toen vertelde ze me dat ze me vergeten waren en dat er geen after-market remschijven te verkrijgen zijn voor men Quadrifoglio en ze enkel de originele Alfa Romeo remschijven gingen bestellen en als deze binnen waren gingen ze terug contact met mij opnemen.
Nogmaals een tweetal weken later had ik nog steeds niets gehoord. Na enkele malen telefonisch contact te hebben gehad wisten ze te zeggen dat ze geen zaken meer met mij wilde doen .
Ik zit hier dus nog steeds me mijn verkeerde remschijven en heb dus ook nog steeds mijn geld niet terug!

Bij deze raad ik iedereen af om bij deze oneerlijke garagisten langs te gaan met zijn Italiaanse wagen.
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 28 mei 2009, 22:43
Budweiser's schermafbeelding
Moderator

Standaard

ik vind het hartstikke schattig dat je je speciaal regt om dit ons mede te delen, maar als je als persoon zijnde al een dusdanig verklote smaak hebt dat je het in je hoofd haalt om een alfa aan te schaffen, dan verdien je het ook om beflikkerd te worden.

nofi overigens
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 28 mei 2009, 22:49
Budweiser's schermafbeelding
Moderator

Standaard

en ohja... je bent een incompetente lutser
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 31 mei 2009, 22:06
Narf's schermafbeelding
Admins

Stuur een bericht via ICQ naar Narf Stuur een bericht via MSN naar Narf
Standaard

Oneerlijke garagisten - Zita Forums
Oneerlijke garagisten - Autoforum

Ga je nu overal huilie doen?

* Narf heeft je lange epistel niet eens gelezen btw
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 1 juni 2009, 09:04
niArbAuqA's schermafbeelding
Moderator

Standaard

Meer als dit heb ik ook niet echt gelezen

Citaat:
Ik ben enkele weken geleden geschrokken, dat er anno 2009 nog oneerlijke garagisten bestaan in het autowereldje.

Ik rij met een alfa 145 Quadrifoglio ( Italiaanse GTI ) en mijn voorste
en heb ook niet het vermoeden dat jij dit ooit zult gaan lezen
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
garagisten, oneerlijke

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten