| Sponsored links |
| |
| ||||
| Citaat:
|
| ||||
| Citaat:
|
| ||||
|
het betaalt niet veel, maar het eten is goed
__________________ This post is provided to you "as is" with no express or implied warranty for accuracy or accessibility. |
| ||||
| Citaat:
|
| ||||
| Citaat:
Ben gewoon lekker rustig op zoek naar een baan. Ik snap ook niet waar jullie je druk om maken, Als makanen het leuk vind om de hele dag in de boeken te zitte? moetie dat doen. Als ik hget leuk vind om kansarme medemensen de trein uit te trappen dan doe ik dat ook. iedereen blij. |
| ||||
| Citaat:
Ben gewoon lekker rustig op zoek naar een baan. Ik snap ook niet waar jullie je druk om maken, Als makanen het leuk vind om de hele dag in de boeken te zitte? moetie dat doen. Als ik hget leuk vind om kansarme medemensen de trein uit te trappen dan doe ik dat ook. iedereen blij. |
| ||||
|
Je vind de mensen in de trein kansarmer dan degene die in hun kaartje knipt?
|
| ||||
| Citaat:
Je hebt het over lui uit de trein trappen die er wel voor zorgen dat de overheid jouw melkertbaantjes kan betalen. En er is niemand die een halve zool serieus neemt met een fluitje en een stom petje op. Om maar te zwijgen van het feit dat je afgewezen zou worden bij de NS terwijl ze elke idioot aannemen. Woorden schieten te kort voor zo veel idioterie, ik snap niet dat je niet gewoon onder een trein loopt ipv kaartjes knipt. tuut tuut tuut de groetjes van ruud |
| ||||
| Citaat:
zoals je zelf al zegt, mafkezen genoeg daar dus jij kan er ook nog wel bij. En sinds wanneer zorgen uitkeringstrekkers er voor dat de staat mijn baantje kan betalen? NS is geprivatiseerd weet je nog? |
| Favorieten/bladwijzers |
| Labels |
| neemt, serieus, speedfreaks |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |