| Sponsored links |
| |
| ||||
|
Een exje is echt een walgelijk woord, maar goed, dat terzijde. Wacht maar tot dat kind 's ochtends tussen jullie in komt liggen Maar leuk, ben benieuwd
__________________ Als je een appel voor een fles badschuim aanziet, heeft de eetopvoeding gefaald. Als een kleuter, rollend in het zand, grijpt men mij bij de pols. |
| ||||
| Citaat:
Als t nog niet goed is, doe n voorstel en nou ja.... aanpassen kun je zelf ook Citaat:
Ook al kreeg ik vorige week (toevallig of zou 't gewoon voorbestemd zijn) 10 condooms in huis om gratis uit te proberen (ongeadresseerde huis reclame) En hopelijk is er nog enigzins contact met pappa, dan kan zoonlief daar 's weekends mochten wij de rubbers willen verslijten. |
| ||||
|
Heeft ze al gebeld? Oh nee, jij moet haar natuurlijk bellen.
__________________ Als je een appel voor een fles badschuim aanziet, heeft de eetopvoeding gefaald. Als een kleuter, rollend in het zand, grijpt men mij bij de pols. |
| ||||
|
en belangrijker nog, heb je haar in de tussentijd alweer gebatst?
__________________ <mage> what should I give sister for unzipping? <Kevyn> Um. Ten bucks? <mage> no I mean like, WinZip? |
| ||||
| ja gruwelijk , net als vrouwtje
|
| ||||
| Citaat:
__________________ This post is provided to you "as is" with no express or implied warranty for accuracy or accessibility. |
| ||||
|
gebatst is ook een vreselijk woord ik zie ook niet hoe er een bats bij komt kijken nu ik dit zo zeg klinkt het ook een beetje vreemd in ieder geval: ga eens normaal taalgebruik bezigen jullie! Het is toch godverr om je te bezeiken.
| Favorieten/bladwijzers |
| Labels |
| alle, nederland, ouders |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |
| | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Sorry aan alle meisjes van 14 | Goku SSJ 3 | De Kroeg | 20 | 25 juni 2003 22:51 |
| Ouders Máxima op bezoek in Nederland! | Compile | Actualiteit, Nieuws & Politiek | 10 | 13 mei 2003 08:59 |
| stomme ouders | loesje | Sex, Relaties & Psychologie | 2 | 1 januari 1970 01:00 |