| Sponsored links |
| |
| ||||
|
Ik HAAT kinderen.
__________________ Als je een appel voor een fles badschuim aanziet, heeft de eetopvoeding gefaald. Als een kleuter, rollend in het zand, grijpt men mij bij de pols. |
| ||||
|
Heb net mijn WION-altaar opgesteld; ga nu even een Iers kutkind van de straat plukken om aan haar te offeren. P
__________________ Veni, Vidi, Morti. |
| ||||
|
Het mag eventueel ook een bejaarde zijn... Ik fietste net naar de uni, staat er midden op een kruispunt een of andere oude heks te proberen op haar fiets te klimmen. Doe dat even op een wat handiger plaats dacht ik nog. Verder dacht ik niet al te veel want ik was in de veronderstelling dat ik gewoon om haar heen zou kunnen fietsen. Bovendien verwachtte k min of meer dat ze elk moment weg zou fietsen, want hoe lang kun je bezig zijn met een dergelijk simpel taakje. Komt er een tegenligger in de vorm van een lelijke witte auto aan. Ik dacht nog steeds niet veel want de tegenligger in kwestie had geen knipperlicht ofzo aan en zou dus braaf rechtdoor moeten rijden en mij allang voorbij zijn voor ik maar in de buurt van het tyfusomaatje was. Gaattie daar ineens stilstaan naast die oma. Dus ik dacht, kut die wil afslaan en wacht nu op dat achterlijke oude wijf en ik kneep hard in mijn rem. Die het niet bepaald bleek te doen (het was niet mijn fiets en hij had ook terugtrapremmen maar ik ben handremmen gewend en deze had dus ook een handrem maar die werkte kennelijk niet). Toen moest ik dus terug trappen en ging ik wel iets zachter maar ik kon niet echt meer verhinderen dat ik tegen de achterkant van haar fiets aan reed, die toen omviel. Zelf stond ze nog steeds overeind midden op het kruispunt ja, dus echt veel was er niet aan de hand. De witte auto besloot ineens toch rechtdoor te moeten en ging weg. Begint dat mens een partij tegen me te zeuren, dus ik sorry zeggen en uitleggen dat mn rem het niet deed en dat het me speet en weet ik veel wat. En zei maar doorzeiken over dat k me er wel makkelijk vanaf maakte enzo, dus ik zei dat ik er toch bijzonder weinig meer aan kon doen behalve sorry zeggen. Nou volgens haar moest ik maar zorgen dat ik een betere fiets had. Dat zou ik op zich graag doen maar al had mn rem het wel gedaan had ik niet kunnen garanderen dat dan wel alles goed was gegaan aangezien zij daar als een oude graftak midden op een kruispunt aan het stilstaan was godverdomme. Ging ze ook nog blaten over dat ik heus niet goed oplette.. als ze nou zelf zo oplettend was geweest was ze twee meter doorgelopen en had ze daar netjes aan de kant van de weg dr pogingen op dr fiets te klimmen voortgezet. Maar goed, ik ben nu eenmaal netjes opgevoed dus ik zei nog een paar keer sorry en of alles goed was, blijft ze nog steeds staan zeiken dus toen zei ik maar dat ik er ook niks meer aan kon doen en dat ze wel boos kon blijven maar dat daar ook niemand wat aan had en toen ben ik weg gegaan. Alsof ik niks beters te doen heb dan oude wijven aanrijden. Stomme oude heks. Het stomme is ook, als ik nou niet een student was geweest maar een of ander middelbaar persoon, dan had ze zich vast nooit zo achterlijk gedragen. Nu zal ze zich de rest van de dag wel zitten beklagen over de jeugd van tegenwoordig enzo. Die oude mensen denken ook maar dat ze alles mogen. op de brandstapel ermee
__________________ Als je een appel voor een fles badschuim aanziet, heeft de eetopvoeding gefaald. Als een kleuter, rollend in het zand, grijpt men mij bij de pols. |
| ||||
| als moeder kan ik je melden dat die haat die je nu voeld NIETS is vergeleken met de haat die je voeld als je ze zelf heb en dat worden dan waarschijlijk op n dag studenten, ook al zon kutvollukje |
| ||||
|
En daarna bejaarden... heb je ook al niks aan..
| ||||
| En je hebt gewoon gelijk, uiteraard.
__________________ This post is provided to you "as is" with no express or implied warranty for accuracy or accessibility. |
| Favorieten/bladwijzers |
| Labels |
| alle, nederland, ouders |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |
| | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Sorry aan alle meisjes van 14 | Goku SSJ 3 | De Kroeg | 20 | 25 juni 2003 22:51 |
| Ouders Máxima op bezoek in Nederland! | Compile | Actualiteit, Nieuws & Politiek | 10 | 13 mei 2003 08:59 |
| stomme ouders | loesje | Sex, Relaties & Psychologie | 2 | 1 januari 1970 01:00 |