| Sponsored links |
| |
| ||||
|
net Paranormal Entity gezien,.. erg hysterische film,vooral veel gegil,geen aanrader dus, evenal Paranormal Activity die ik n paar maand trug zag.
|
| ||||
|
Damage, een aanrader , een goeie knok film met een goed verhaal
|
| ||||
|
Avatar, natuurlijk. In 3d. Wat een vette film! Leuke knipoog naar het Amerikaanse buitenlandse beleid en naar het Pocahontas verhaal. De graphics zijn intens, goed verhaal en gewoon een geweldige ervaring! P
__________________ Veni, Vidi, Morti. |
| ||||
|
hmm avatar,nah ok zet ik op mijn lijstje om te gaan zien dan net "Book of Eli"gezien, apart...maar ik vond hem wel leuk |
| ||||
|
Book of Eli wil ik ook graag zien. Gister Law Abiding Citizen en Forget Me Not gezien. De eerste is een hele sterke film; leuke kritiek op justitie en de advocatuur. De tweede is een verbazingwekkend amuzante horror met een leuke draai. Allebei aanraders. P
__________________ Veni, Vidi, Morti. |
| ||||
|
jaaa Law Abiding Citizen heb ik ook al gezien, en ben t helemaal met je eens *zwijmel* das nog es een vent hmm ok dan ga ik nu , op jou advies, Forget Me Not kijken |
| ||||
|
Heb laatst The Taking of Pelham 123 gezien en was precies wat ik verwachte van een film met Denzel Washington en John Travolta |
| ||||
|
Prometheus dank dank, leuke film inderdaad - forget me not en dan morgen de film kijken die jij goed acht Narf |
| ||||
| Citaat:
Wegens drukte in de drukke werkzaamheden + mijn hoofd ben ik de laatste 20 dagen nog niet echt aan n film toe gekomen, maar ik laat t wel weten hoor. Daarnaast - de series zijn weer begonnen he, Heroes, en Lost loopt ook al weer geloof ik. |
| Favorieten/bladwijzers |
| Labels |
| ervan, film, gezien, vod, vond, welke |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |
| | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Welke film heb je gisteren gezien? | CMT | Film, Muziek, Radio en TV | 109 | 3 december 2003 23:25 |
| Wat is de beste film die je ooit hebt gezien? | pascalheister | Film, Muziek, Radio en TV | 13 | 22 augustus 2003 18:38 |
| Welke serie heb je gister gezien? | kavorka | Film, Muziek, Radio en TV | 11 | 7 juni 2003 18:49 |
| Welke dvd/video heb je als laatst gezien? | Tamara | Film, Muziek, Radio en TV | 25 | 26 februari 2003 16:47 |