| Sponsored links |
| |
| ||||
|
Ik denk dat jullie er allemaal naast zitten. Natuurlijk kun je beter je neus ophalen dan snuiten. Als je je neus snuit heb je een zakdoek nodig. Dat kan een katoenen zakdoek zijn, maar die stop je dan weer vies in je (broek) zak en daar woord je hartstikke ziek van. Ook moet die zakdoek regelmatig gewassen worden, dat kost veel water en wasmiddel en dat is hartstikke slecht voor het millieu. Papieren zakdoekjes kun je ook gebruiken, maar papier word gemaak van bomen. Ik ken niemand die papieren zakdoekjes recycled (evenals wc papier, dat spoelt men ook maar door de wc, waarom eigenlijk? Slecht voor het millieu, foei mensen!) Anyway, back to the point. Papier wordt gemaakt van bomen, en die zijn nodig voor het eco-systeem. bomen ademen geloof ik, produceren zuurstof of zoiets. Ik weet niet precies hoe het zit, maar het staat wel ergens op internet. En wat als het op internet staat, is het waar. Kortom: niet je neus snuiten maar gewoon ophalen die hap |
| ||||
|
je kunt het ook zo doen als voetballers.. dat je een neusgat dichtduwt en dan je snot over het veld sproeit. Vergt wel enige oefening denk ik
__________________ Als je een appel voor een fles badschuim aanziet, heeft de eetopvoeding gefaald. Als een kleuter, rollend in het zand, grijpt men mij bij de pols. |
| ||||
|
Dus zo kleuren ze die grasmatten zo groen |
| ||||
|
Hoe is het met de verkoudheid? Bij mij is 'ie flink aan het huishouden snif
__________________ This post is provided to you "as is" with no express or implied warranty for accuracy or accessibility. |
| ||||
|
owwww.... ik ben nou wel erg verkouwe... snif...
|
| ||||
|
__________________ This post is provided to you "as is" with no express or implied warranty for accuracy or accessibility. |
| Favorieten/bladwijzers |
| Labels |
| raar, verkoudheidsvraagje |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |
| | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Ik stond er ff raar van te kijken | niArbAuqA | Funny Files | 3 | 6 mei 2005 14:53 |
| vriendin dit raar. | Speedfreakssj | Sex, Relaties & Psychologie | 93 | 15 augustus 2003 17:45 |