| Sponsored links |
| |
| ||||
|
Nou ik ben mariette, 24 jaar en woon in A'dam!!!
|
| ||||
|
Ik ben niet Mariette, ben niet 24 jaar en kom niet uit Amsterdam.
__________________ Een cowboy zonder paard is als een stroopwafel zonder stroop |
| ||||
|
Misschien moeten we weddenschappen beginnen, of mensen blijven of niet. Dit is de tweede aanmelding in een maand tijd ofzo. En heb niet het idee dat een van beide terug komt
__________________ I know a lot about lifting curses. That's why I'm a disembodied talking skull sitting on top of a spike in the middle of a swamp. |
| ||||
|
nee vind je het gek met die warme welkomen van Aar en Spartacus Mensen worden gewoon weggejaagd hier
__________________ <mage> what should I give sister for unzipping? <Kevyn> Um. Ten bucks? <mage> no I mean like, WinZip? |
| ||||
|
en terecht, we moeten wel exclusief blijven en dat zijn we, met 1 post per week ofzo
__________________ Als je een appel voor een fles badschuim aanziet, heeft de eetopvoeding gefaald. Als een kleuter, rollend in het zand, grijpt men mij bij de pols. |
| ||||
|
jij weet ook op alles een positief licht te schijnen he?
__________________ <mage> what should I give sister for unzipping? <Kevyn> Um. Ten bucks? <mage> no I mean like, WinZip? |
| ||||
|
god ja, ik lijk wel een zonnestraaltje
__________________ Als je een appel voor een fles badschuim aanziet, heeft de eetopvoeding gefaald. Als een kleuter, rollend in het zand, grijpt men mij bij de pols. |
| ||||
|
je 'bent' een zonnestraaltje
| ||||
|
nou nee, dat niet het doet me er aan denken dat ik maar eens onder de zonnebank moet ik zie er tegenwoordig uit als een geest... het is ook licht geven maar toch een beetje een ander soort licht
| Favorieten/bladwijzers |
| Labels |
| nieuw |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |
| | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Nieuw? | Compile | De Kroeg | 26 | 23 mei 2003 15:10 |
| Ik ben dus nieuw, en wie ben jij dan? | Floortje | De Kroeg | 41 | 30 april 2003 10:06 |
| Nieuw | Essie | De Kroeg | 8 | 17 februari 2003 22:02 |
| *nieuw* | Terra | De Kroeg | 99 | 30 december 2002 10:34 |