| Sponsored links |
| |
| ||||
| Citaat:
|
| ||||
|
het was echt supercool!! in het begin moesten we als warming up gaan gogodancen, maar ik ben nogal slecht in dansjes doen, t duurt nogal lang voor ik de bewegingen in de goede volgorde doe en als het dan snel moet kan ik het helemaal niet maar ach, wel grappig. en toen gingen we dus van die paalslingerdingetjes leren, erg grappig.. ben morgen wel heel blauw denk ik
__________________ Als je een appel voor een fles badschuim aanziet, heeft de eetopvoeding gefaald. Als een kleuter, rollend in het zand, grijpt men mij bij de pols. |
| ||||
|
toppiejoppie leuk dat het zo leuk was
__________________ (\__/) (='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your (")_(") signature to help him gain world domination. |
| ||||
|
we hebben nu een danspaal in huis!!!
__________________ Als je een appel voor een fles badschuim aanziet, heeft de eetopvoeding gefaald. Als een kleuter, rollend in het zand, grijpt men mij bij de pols. |
| ||||
|
wow leukkkkkkkkk dus nu hele dagen/nachten (buiten college uren) trainen |
| ||||
| Citaat:
__________________ (\__/) (='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your (")_(") signature to help him gain world domination. |
| ||||
| Citaat:
P
__________________ Veni, Vidi, Morti. |
| ||||
|
nee door mij persoonlijk maar huisgenoot heeft al n jaar geleden geroepen dat hij zou meebetalen zou er een danspaal in huis komen nu je t zegt.. ik kan de buren ook wel eens wat geld aftroggelen
| Favorieten/bladwijzers |
| Labels |
| fitness, pole |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |
| | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Fitness | Narf | Sport | 21 | 7 juni 2003 23:03 |