| Sponsored links |
| |
| ||||
|
Is dat net zoiets als stoppen met roken, alleen dan met biljarten? Hoe lang al, en is het moeilijk? |
| ||||
|
eehh... ?
__________________ <mage> what should I give sister for unzipping? <Kevyn> Um. Ten bucks? <mage> no I mean like, WinZip? |
| ||||
| Wanneer ben je gestopt? Ben je gestopt vanwege gezondheidsredenen? Heb je afkickverschijnselen of gebruik je pleisters? Dat soort dingen! P
__________________ Veni, Vidi, Morti. |
| ||||
|
ik wil helemaal geen flauwe woordgrapjes uit gaan leggen...
__________________ <mage> what should I give sister for unzipping? <Kevyn> Um. Ten bucks? <mage> no I mean like, WinZip? |
| ||||
|
Hehehe En dat dan de studenten, die toch worden geacht over een redelijke dosis intelligentie te beschikken hem niet snappen is minstens zo leuk geintje he P en MAG.
__________________ This post is provided to you "as is" with no express or implied warranty for accuracy or accessibility. |
| ||||
|
Ah, ik had dat inderdaad niet in de gaten! En nu ben ik mede verantwoordelijk voor het ruineren van wat een leuk woordgrapjes topic had kunnen worden... :/ P
__________________ Veni, Vidi, Morti. |
| ||||
|
ik word altijd een beetje boos van grapjes als ik ze zelf niet maak gelukkig ben ik nogal een grapjurk hoe dan ook: foei P, niet zo dom he.
__________________ Als je een appel voor een fles badschuim aanziet, heeft de eetopvoeding gefaald. Als een kleuter, rollend in het zand, grijpt men mij bij de pols. |
| Favorieten/bladwijzers |
| Labels |
| biljarten, gestopt |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |
| | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Tasjesdief door Marokkanen gestopt | Narf | Actualiteit, Nieuws & Politiek | 4 | 13 februari 2005 03:19 |
| Geen Stijl gestopt | Compile | De Kroeg | 24 | 22 april 2004 12:40 |
| Zouden ze gestopt zijn? | Budweiser | De Kroeg | 43 | 15 september 2003 16:04 |