| Sponsored links |
| |
| ||||
|
ik ken dat ook. vooral als ik aan het mediteren ben, maar het gebeurd ook weleens zomaar en dan word idd teruggeroepen. dat is echt vreemd. maar ja ik ben dus niet de enige die dit meemaakt. ik ben ook wel eens zo ver gegaan dat ik het licht zag. dus er moet wel een soort van hemel zijn,hoewel dat nog niet is bewezen. ik geloof wel in een hemel,maar niet in een god. |
| ||||
|
Voor mij is God de hogere energie boven ons... Maar de eerste keer dat ik een uitreding had was een van mn gidsen me gewoon aan het begleiden en ze zei de hele tijd dat ik echt niet bang hoefde te zijn enzo.. maar het is vreemd maar wel geweldig als je je ervan bewust mag zijn.
|
| ||||
|
Ik doe mediteren als ik reiki geef op afstens (dan raak ik vanzelf al in een miditatieve sfeer..) en ik doe vaker de gasho methode (dat is recht gaan zitten en da haden tegen elkaar) en ik werk met meditatie bandjes... Met meditatie kun je jezelf ook genzezen omdat je zo je trillingen verhoogd en zo ook weer je chakra's..
|
| ||||
| Citaat:
Je kwam aan bij het licht en toen hoorde? Trueno kom!! Tijd voor je pilletje! hugo |
| ||||
|
Ik heb het een keertje meegemaakt, maar toen was ik straalbezopen Zonder gekheid. Het lijkt me een rare ervaring. |
| Favorieten/bladwijzers |
| Labels |
| uitredingen |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |