| Sponsored links |
| |
| ||||
| Citaat:
|
| ||||
|
Voor Sparta een goede spits, maar voor Ajax komt-ie te kort vind ik. En als je Huntelaar als concurrent hebt wordt het een moeilijk verhaal. Al heeft hij ook een paar goede wedstrijden gespeeld en punten gepakt voor Ajax, maargoed aan Huntelaar kan hij niet tippen (tja, wie wel
__________________ (\__/) (='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your (")_(") signature to help him gain world domination. |
| ||||
| Citaat:
|
| ||||
|
Als ik eerlijk ben, vind ik dat Blind het niet geweldig gedaan heeft. Ten Cate vind ik wel een erg goede trainer, dus hij mag het van mij gaan doen. Maar ik betwijfel nog steeds of-ie wel weg zal gaan bij Barcelona (ik zou het zelf nl nooit doen
__________________ (\__/) (='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your (")_(") signature to help him gain world domination. |
| ||||
|
Blind heeft gefaald. Natuurlijk heeft hij wat pech gehad met blessures, maar dan nog is de prestatie van Ajax een regelrechte blamage. Dat ze nu via de achterdeur nog de CL binnen strompelen doet daar weinig aan af. Misschien dat het bij HTC kriebelt om op eigen benen te staan? Daarnaast is Ajax een leuke klus op dit moment. Slechter kan het immers niet gaan. |
| ||||
|
Inderdaad, de spelersgroep is niet veel mis mee. Wel wat jonge (onervaren) verdedigers en tot voor kort geen echte spits. Maar dat laatste probleem is met Huntelaar wel opgelost. Wat betreft de verdedigers, Stam komt natuuriljk volgend jaar erbij. Die kan die jonkies nog wel wat leren. Al weet ik niet offie het qua leeftijd wel een heel seizoen de volle 90 minuten mee kan.
| ||||
|
De verdediging is niet zo ervaren inderdaad. Komend seizoen komt Stam er wel bij, die hoef je het verdedigen niet meer te leren. Trabelsi gaat weg, maar die is toch al erg vaak geblesseerd, dus ik vraag me af in hoeverre dat een gemis is. Ik vond Stam bij AC Milan overigens vorig jaar al een uitgebluste indruk maken. Voor de Nederlandse competitie is het echter vast en zeker nog een topper. De aankoop van Krohn-Dehli lijkt me overbodig, Gentenaar is een prima 2e doelman en Perez is voor de Nederlandse competitie ook een leuke speler. |
| ||||
|
Inderdaad, waarom ze Krohn-Dehli terughalen van RKC snap ik ook niet. Hij is me ook niet erg opgevallen qua spel dit seizoen. En daarbij, aanvallende middenvelders hebben ze al genoeg. Ze kunnen beter een goede verdediger of extra vleugelspeler halen, hebben ze meer aan :/
| ||||
|
Misschien dat mijn gebeden toch worden verhoord - het lijkt erop dat Ajax Kromkamp van Liverpool over wil nemen. Lijkt me een goede aankoop, ookal moet hij 4,5 miljoen kosten Citaat:
| Favorieten/bladwijzers |
| Labels |
| ajax, topic |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |
| | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Ajax - topic #2 | Che | Voetbal | 0 | 30 januari 2006 22:31 |
| Ajax - topic | CMT | Voetbal | 250 | 30 januari 2006 22:29 |
| Feyenoord - Ajax | Potter | Funny Files | 4 | 18 april 2005 08:44 |
| Het Ajax topic | Ivo | Voetbal | 35 | 30 april 2003 14:26 |