| Sponsored links |
| |
| ||||
| Citaat:
__________________ (\__/) (='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your (")_(") signature to help him gain world domination. |
| ||||
|
Mja het wordt wel een leuk seizoen. NAC en Groningen zakken vanzelf weer weg. Ik denk dat het dit jaar een leuke strijd wordt tussen PSV, AZ en Ajax. Heerenveen doet het ook goed dit jaar, maar zal (zoals meestal het geval is) wel weer net tekort komen. Twente lijkt iets minder sterk als de jaren ervoor, maar lijdt aan hetzelfde fenomeen als Heerenveen ben ik bang. Mijn voorspelling: PSV wordt kampioen. Het draait nog niet, maar nu al halen ze van de topclubs de meeste punten. En dat is nu net wat nodig is om kampioen te kunnen worden
__________________ (\__/) (='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your (")_(") signature to help him gain world domination. |
| ||||
|
2-1 verloren van Aston Villa Het was nou niet echt een Goede Avond voor het Nederlandse voetbal, Europees gezien... alleen Twente heeft gewonnen... (en PSV natuurlijk, maar dat was gisteren
__________________ This post is provided to you "as is" with no express or implied warranty for accuracy or accessibility. |
| Favorieten/bladwijzers |
| Labels |
| ajax, topic |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |
| | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Ajax - topic #2 | Che | Voetbal | 0 | 30 januari 2006 22:31 |
| Ajax - topic | CMT | Voetbal | 250 | 30 januari 2006 22:29 |
| Feyenoord - Ajax | Potter | Funny Files | 4 | 18 april 2005 08:44 |
| Het Ajax topic | Ivo | Voetbal | 35 | 30 april 2003 14:26 |