| Sponsored links |
| |
| ||||
|
Helemaal mee eens. Ik heb als echte voetballiefhebbert twee weken lang blij rondgelopen met het Oranjegevoel. Doet een mens best goed, en daar ben ik ze dankbaar voor Het gebeuren met Bouhlarouz heeft een psychische dreun uitgedeeld aan iedereen eromheen (het hele elftal dus), daarom ging het tegen Rusland niet goed. Anders had het gisteren erg gezellig geweest op de Amsterdamse grachten Over Oranjegevoel gesproken: (afkomstig van NU.nl)
__________________ This post is provided to you "as is" with no express or implied warranty for accuracy or accessibility. |
| ||||
|
Slotje dan maar?
__________________ This post is provided to you "as is" with no express or implied warranty for accuracy or accessibility. |
| ||||
|
Och... laat maar open staan wat mij betreft. Zakt vanzelf wel weg En als ik nog wat wil roepen over het EK kan ik dat alsnog doen. Maar ik heb ook 3 wedstrijden van ze genoten, heb dus een prima EK gehad. Liever met leuk voetbal ten onder dan met gapend saai voetbal Europees kampioen worden
__________________ (\__/) (='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your (")_(") signature to help him gain world domination. |
| Favorieten/bladwijzers |
| Labels |
| ek2008, grote, topic |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |
| | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het (grote) webcam topic: | Aar | De Kroeg | 1 | 8 juni 2007 23:25 |
| Het Grote Echoput-Topic | weet ik ook niet | De Kroeg | 12 | 27 augustus 2004 13:22 |
| Het grote ik ga pitten topic | Budweiser | De Kroeg | 95 | 13 augustus 2003 12:54 |
| Het grote Compile topic ;) | Prometheus | The Naked Truth | 15 | 24 juli 2003 02:16 |
| Het Grote Weltrusten Topic | fluffy | De Kroeg | 13 | 7 februari 2003 11:57 |