| Sponsored links |
| |
| ||||
|
Sja... 't blijft een gok he :/
__________________ This post is provided to you "as is" with no express or implied warranty for accuracy or accessibility. |
| ||||
|
Goh, dat dat nog kan dan... ben wel benieuwd naar het resultaat. heb je geen foto?
__________________ (\__/) (='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your (")_(") signature to help him gain world domination. |
| ||||
|
ik wil nie weten hoe t eruit ziet... hee *tsjechische naam*, wat ziet jouw neus er vreemd uit... Ja, hij is opgegeten geweest door een hond
__________________ Als je een appel voor een fles badschuim aanziet, heeft de eetopvoeding gefaald. Als een kleuter, rollend in het zand, grijpt men mij bij de pols. |
| ||||
|
en hoe zou t met die hond gaan dan..
__________________ Als je een appel voor een fles badschuim aanziet, heeft de eetopvoeding gefaald. Als een kleuter, rollend in het zand, grijpt men mij bij de pols. |
| ||||
|
Neem aan dat die dood is: ik denk dat ze zo snel mogelijk gehandeld hebben en het beest meteen aan stukken gesneden hebben. Zo'n neus verteert natuurlijk erg snel, elke seconde telt dan
__________________ (\__/) (='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your (")_(") signature to help him gain world domination. |
| ||||
| Citaat:
|
| Favorieten/bladwijzers |
| Labels |
| jongen, krijgt, neus, opgegeten, terug |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |
| | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Heineken-ontvoerder krijgt rijbewijs niet terug | niArbAuqA | Actualiteit, Nieuws & Politiek | 2 | 18 mei 2004 18:13 |
| Typ hier wat met je neus | CMT | De Kroeg | 50 | 14 september 2003 21:03 |
| 'Oplichter' neemt RTL 4 bij de neus | CMT | Film, Muziek, Radio en TV | 10 | 5 augustus 2003 17:07 |
| Jongen krijgt klap van monitor. | Speedfreakssj | PC Stuff | 19 | 8 april 2003 17:44 |
| Type hier met je neus | Narf | De Kroeg | 17 | 20 december 2002 06:57 |