| Sponsored links |
| |
| ||||
|
Geweldig zeg
__________________ This post is provided to you "as is" with no express or implied warranty for accuracy or accessibility. |
| ||||
|
dan heb je een aardig zakelijk instinct erg knap
__________________ (\__/) (='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your (")_(") signature to help him gain world domination. |
| ||||
|
Ik wil het niet geloven. P
__________________ Veni, Vidi, Morti. |
| ||||
| Citaat:
|
| ||||
|
daarbij lijkt het me verschrikkelijk, 24 uur naar een striptease te moeten kijken :/
__________________ (\__/) (='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your (")_(") signature to help him gain world domination. |
| ||||
|
Ik weet het niet, ik zou het moeten meemaken om erover te kunnen oordelen denk ik
__________________ This post is provided to you "as is" with no express or implied warranty for accuracy or accessibility. |
| ||||
|
Er is nu ook een rodepaperclip project in Nederland. Er is een site opgericht rodepaperclip.nl SBS6 heeft in hart voor Nederland een item gemaakt over dit project (filmpjes kun je ook op de site te bekijken). zo beter????? Laatst gewijzigd door lennyfleer; 23 november 2009 om 16:06 |
| Favorieten/bladwijzers |
| Labels |
| paperclip, ruilhandel, villa |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |
| | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Beveiliging villa Willem Alexander kost 4,4 mio | CMT | Actualiteit, Nieuws & Politiek | 1 | 8 april 2003 09:58 |
| Zeer zware wapens in Villa gevonden. | Speedfreakssj | Actualiteit, Nieuws & Politiek | 6 | 6 februari 2003 12:14 |